Kalasat

Igår (Visst var det igår?) Hade vi kalas här, kom ett par stycken och vi käkade tårta och annat gott. Elias fick en massa bra presenter som har tackar så mycket för!
Ska väl sätta in några bilder.. Och om ni inte vill ha med eran unge så tar jag väl bort..

  Noa hade kul..

  En present från Peka

  Lätt att fånga barn på bild..

  Tror Saga ska kasta en boll på mig..

  Tove var inte stilla en sekund..

 Varvar ner (?) efter kalaset med lite Mario Kart.

  Var hos mamma förs första gången sen dom åkte idag.. En hel del post får man på två veckor vill jag lova! Sorterade posten och tidningarna i datumordning. Ja, tidningarna då. Var ute och lekte ett tag sen drog vi vidare på nya äventyr.

 Hade besök an Noa med familj, fick med nåt sorts leende på bild.. Eller hånskrattar han åt mig?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!! Jaja, då kan han få poliserna av oss då... De MÅSTE man ju ha, och prusiluskan...

2009-05-31 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0