En bebis!



Det var vår lille pojk för snart hela 4 år sedan!

Han kom till oss en solig förmiddag den 28 maj 2005, en skrikande kletig liten (ganska stor..) varelse lyftes upp på min mage efter några timmar av smärta, men all smärta försvann när han kom upp på magen! En pojke, precis som alla hade trott!

Den här lilla bebisen vände verkligen upp och ner på våra liv, den första tiden var faktiskt riktig jobbig måste jag erkänna, många skrikande timmar på kvällarna, både mor och son grät medans pappan var på jobbet. Tänk att en sånhär liten krabat kan vara så.. Tidskrävande!

Men tiden gick och han blev mer och mer energisk, hur ska man överleva?! Men nu tycker jag att han är i en perfekt ålder, han kan så mycket min pojk. Han älskar datorer och tv-spel, hittar nya spel på datorn som jag inte hade en aning om att det fanns, han kommer på vilka knappar man ska spela på och gör det riktigt bra!

Han har blivit mer och mer mammig den senaste tiden, vill inte gå på dagis, vill vara hemma med mamma, helst ska mamma inte jobba heller utan vara hemma med honom och bara vara.

Hur ska man klara av resten av alla år? Hur hanterar man en tonåring? Vi har nog många tuffa år framför oss det är jag säker på. Men vi kommer att juta av varje sekund vi får vara med våran son som vi har gjort alldeles själva! Se honom växa och utvecklas till en väldigt unik person. Finns bara en av Elias.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbara fina Elias!

Men har han verkligen varit sådär liten? Är du heeelt säker?

2009-05-27 @ 22:37:12
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Katja

Ett stort grattis till fina busiga härliga Elias!! Dumma moster har inte hittat nån present än bara... Har letat, men det jag skulle köpa fanns inte. Men jag hoppas han får presenter så det räcker ändå!! Sen kommer present härifrån! Grattis igen!

2009-05-28 @ 08:43:24
Postat av: Nina

Han är ju så cool Elias :)

2009-05-28 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0