Bebisbesök

Idag hade vi en bebis på besök (tror föräldrarna var med oxå, är inte säker..) Nåja, vi gjorde tacos, åt tacos, spelade lite barnspel och Noa sov.. Sov och så sov han lite till. Jaha, ska alla ha såna ungar som bara sover? Nog för att min unge sover nu.. Men det är ju nuuuu det, inte dåååå!

Jonne fotade mig å Noa precis innan dom skulle hem (jepp, han soooov då oxå!) men jag ville ju bara ha bild på bebisen, men Jonne fotade mig oxå.. Men daaah, jag har ju smutsigt hår å är osminkad! Okej, smink hade jag sist.. På nyårsafton kanske.. (Skämmigt!)
Nå här är smutshårbilden på mig å bebis-Noa:



Min hjärna är trött, måste ladda batterierna. Soooova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0