Toy i naveln

Elias toy "ramlade" in i naveln som han beskrev det.. Han kletade inte alls det dit själv! Neeeejdå, sånt gör inte barn!

 Toy ramlar ofta in i naveln..

Min goda lunch förra veckan:

 Måste göra den igen.. Riktigt gott!

Igår gjorde jag köttfärssoppa med en massa gott i.. Typ lite potatis, palsternacka, rotselleri,morötter, purjolök och såklart köttfärs. Kokade ihop allt och mosade sen allt åt Jonne.. Haha, han gillar ju inte sånadära konstiga saker som växer från jorden.. Starkt blev det iaf, och gott!

Idag får Jonne göra maten, blir fetaotsgratinerad kyckling. Jag hatar att kladda med kyckling, blää! Så det får Jonne sköta.

Elias vaknade 05:15 imorse, hoja unge! Som tur var så var det Dora på tv som hade börjat 05 så han fick glo tv tills jag å Jonne steg upp lite före 7. Igår somnade jag lite efter 22 tror jag, var så jäkla trött!

Nä, klä på unge och sen till dagis.. Okej, om en timme, men ändå..

Kommentarer
Postat av: nina

haha konstiga saker som växer från jorden..ska det vara konstgjort och genmanipulerat för hans del? ahhaa

2009-03-13 @ 08:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0