Törnrosa

Hon hade det bra, fick sova i 100 år och vaknade upp lika ung å snygg som när hon somnade. Själv sover man i många långa timmar men vaknar änu äldre ocg fulare än vad man var när man gick å la sig. Igår kväll (ja, det är kväll vid 19) var jag så trött att jag nästan grät! Höll på att slockana sittandes i Elias program,käkade lite karra till Sveriges värsta bilförare och lyckades känna mig en gnutta piggare.

Gick sen åla oss vid 21:30, såg färdigt en film som Dalle sa var bra...... Men ska nog inte fråna honom om film nåmer, tror filmen hette "Living Hell"
Nästa gång väljer jag film!

Jaha, så har man tvättstuga i all sin ensamhet, eller Elias är ju med,men hade varit lättare ensam.. Jonne är på jobbet som vanligt,känns som man knappt har träffat honom på evigheter, han är alltid på jobbet. Är han inte på jobbet så ringer jobbet, å gör dom inte det så är jag på jobbet. Har ju mest jobbat kvällar nu, sen när jag kommer hem så är jag så trött å grinig att jag bara vill äta nåt å sen sova.
Jag vet hur det känns för barn när dom blir trötta, eller iaf dom som blir griniga. När jag blir trött så vill jag bara slå nån å grina. Helst kasta saker oxå å helst svära högt. Jag kanske bara är en liten unge. Enligt testet på facebook så var jag ju 11 år, det kanske stämmer.

Nä, nu ska jag försöka få med en övertrött, speedad, irriterad, grinig, sa jag speedad? unge ner till tvättstugan. Snart kommer han börja tjata om välling! Han brukar börja vid 18 med det nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Duktig Jonne! :)

2009-03-29 @ 14:46:49
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0