Lypsyl..

När mina lypsyler är slut gör jag inte som mamma, hon sparar dom och geggar ut allt och pressar in i en annan som är slut (finns ju alltid lite kvar i lypsylen) och *vips* en ny lypsyl! Jag är inte så pysslig, eller jag menar att jag är lat. Nåja, mina gamla lypsyler brukar Elias få och han blir sååå lycklig! Inte för att han smörjer in sina läppar med dom, han äter upp allt! Och utbrister sedan -Det är jättegott!
Okej, jag gillar lypsyl, men inte att äta kanske då..

Idag slutar mannen (Inte Elias, Jonne alltså) i huset redan vid luchtid och då kommer han hem och vi värmer lite kycklig-curry-gegg från igår och sen ska vi till baksantis å åka kälke! Hoppas solen finns kvar då..

Nu börjar snart Dora, yeeeey! Elias ville visst se den, men nu försvann han till andra datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0