Ätit lite

Åt frukost imorse, sen har jag inte vågat äta förrän nyss.. Får se om det stannar kvar i kroppen ett tag.

Elias luktade på saftkannan och sa
-Mmmm, det luktar fantaskens!

Han brukar säga att allt luktar fantastiskt, ser han en tröja kan han säga -Men vilken SNYGG tröja mamma! Eller vilket snyggt hus, snygg tv osv.. Allt kan vara snyggt för Elias.

Ungen min tror att det är sommar snart, ser han en asfaltsfläck nånstans så säger han
-Mamma, där är det sommar!

Å det är ju.. Nästan inte sant alls, men låt stackarn tro det!

Imorgon tänkte jag å Elias gå på bio, Pettsson & Findus! Hoppas den.. Är bra! Jag som har lääängtat efter att få se den på bio! Ääääntligen ska jag få se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0