Baaaaaaaaaaajs!!

Elias har ju som bekant haft problem med bajseriet i.. Jag vet inte ens hur länge detta har pågått.. Alldeles för läge iaf. Men den senaste tiden har det börjat funka sådär hux-flux.. *Peppar peppar* Han står inte längre förstenad när han är bajsis utan går till toaletten och säger att han är bajsis.. Får hoppas att det fortsätter så, inte alls roligt när han bajsar ner sig och man måste byta kalsonger typ 10 gånger per dag!

Imorse vaknade jag av att det åskade!! Härligt uppvaknande måste jag säga! Jag älskar åska! Tyvärr hörde jag det bara tre gånger, sen var det borta..

Till helgen åker vi till Parakka! Hoppas det inte regnar eller snöar allt för mycket. Jonne fyller ju år på lördag oxå. Kanske köper nånting fint, eller ger honom frukost på sängen i form av en billys kanske, låter väl bra?!

Imorgon börjar jag inskolning på sommarjobbet! Tyvärr missar jag mina program.. Eller dom går väl ännu? Får se om jag hinner se reprisen till helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0