Maaaaat!

Igår käkade vi på nya Thai och grill, jag tog en nr.11, skitgott var det! Jonne tog en nr.19, lite starkare än min så jag smakade bara lite kyckling, men gott var det! Elias ville ha en hamburgare, med baaaara ketchup, mums..




  Hälsade på nyaste kusinen igår oxå, Elias gillar bebisar.. Som tur är..

  I lördags hade vi besök av näst-nyaste kusinen med föräldrar. Vi käkade mat å spelade kort.


Nu vill jag ha frukost! Vaknade tidigt idag känns det som.. Halv tio! Hade nog kunnat sova ett bra tag till, råkade somna efter halv två igår.. Men men, man får sova en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det låter ju onekligen lite läskigt.Men då slipper man ju gå över tiden med 3 månader eller nåt :D Kul å ba ja men ja ska ha barn kl 12 imorgon så på torsdag kan vi fika..öh ja typ då>!

2009-07-30 @ 13:56:13
Postat av: peka

Noa ser ut att ha lite..konstig form på ansiktet..

2009-07-30 @ 21:55:53
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0