Grillparty!

Eller party och party, men grillad mat blev det iaf! Och gott var det såklart! Var hos mamma med Jonne, Elias, Peka, Dalle, Noa och Kita var oxå där.. Solen sken nästan hela tiden och det var ju ganska varmt.

 Försökte få Noa och skratta, men det fastnade inte så bra på bild. Tvingade sen ungen att sova i vagnen och han sov över 2½ timme! Vaknade till nångång men då tvingade elaka moster honom att somna om..

  Grillmästaren grillar för fullt i mammas nya fina grill!

 Elias ville undkomma myggen så han passade på att ligga i vagnen under myggnätet medans Noa var och tankade lite käk. Låg där ett ganska bra tag..

 Kita solade.



            Var i järnvägsparken idag oxå.

Nu är jag trött, måste vila upp mig inför veckan ensam med Elias!

Kommentarer
Postat av: Katja

Jo, det blir fint i rummet! LIte kalt ännu, och det ekar...

Fina bilder! Bra att moster tvingar bebis att sova, han måste fatta att det är bra att sova. Snart kommer jag, och då kan vi turas om att tvinga he he...

2009-07-12 @ 22:10:00
Postat av: Sofie

Jag älskar Elias röda hatt :D

Fina bilder!

2009-07-13 @ 09:14:02
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0