Nu börjas det..

Mina 8 nätter.. Okej, denna natten är ju en gå-brevid-natt. Har ju gått brevid hos denna förut och även jobbat tre nätter själv, men det hade hänt så mycket nytt så dom tyckte jag behövde en till gå-brevid-natt. Jaja, några kronor extra är väl inte helt fel då heller.. Sen hur jag ska överleva är en annan sak. Vaaaad ska jag göra hela nätterna?
Glo tv? Då somnar jag..
Läsa en bok? Då somnar jag..
Spela patiens? Då somnar jag..

Så jahaaaa.. Vad ska jag syssla med? Om jag ändå kunde sticka eller virka.. Eller vad kan man syssla med?

Så om nån har nåt vettigt förslag så.. Skriv gärna! Jag behöver nåt att göra!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ska du inte ta körkort?läs teori.

2009-01-11 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0