Koma

Har börjat vakna upp ur min sjuk-koma nu äntligen! Elias är hemma från dagis idag, inge feber sen igår för honom. Får se om det blir dagis imorgon.. Antagligen inte, kanske på fredag.

Nästa vecka ska jag jobba! Några timmar.. Närmare bestämt 72,5 timme! UTAN en enda rast! Inte i sträck då.. Det kanske hade blivit lite jobbigt, eller vad vet jag. Ska jobba natt heeeela nästa vecka! Hoja.. Känner redan hur trött och sliten jag kommer att vara, men det ger ju en liten slant iaf.

Elias har tagit sitt vanliga 5-minutersbad och nu spelar han mariokart. Vi var UTE idag! Typ första gången i år jag är ute, ja förutom att åka bil till mamma eller affären. Blev lite jobbigt att knuffa vagnen med en 20-kilos koloss i uppförsbackarna.. Men men, jag lever ju ännu iaf!

Nåå, vem vill städa upp här efter all jul/nyår/sjukling/lathets-firande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0