3 nätter kvar nu..

Å jag känner mig så slut så slut.. Jag är verkligen ingen bra nattjobbare. Jobbar, åker med å för Elias till dagis, hem å försöker somna snabbt, vaknar, hämta Elias från dagis, hem å laga mat, lägga Elias å sen jobba. Hinner knappt med nåt annat.
Men idag hämtade Jonne Elias från dagis å jag sov till 16! Skönt.. Nog för att jag hade kunnat sova ännu längre, men till 16 är helt okej.

Måste ju hinna umgås med mitt lilla barn oxå, kan ju göra det istället för att sitta här, men Elias sitter förtrollad vid tv:n. han hade inte sovit på dagis idag å är nog ganska trött.

Hur orkar man jobba natt? Alltid alltså? Eller man jobbar ju inte jämt.. Jaja, jobba 7 nätter å vara ledig 7. Det där med ledig låter ju ganska bra ändå.. Men jag skulle aldrig orka. Eller jag orkar ju vara ledig.. jaja. Min hjärna börjar skrumpna nu.

Kommentarer
Postat av: peka

Nä, jag fattar inte heller hur man kan/orkar jobba natt.. Orkade ju knappt göra nåt annat under dagen fast man sovit. usch så jobbigt det är! Hoppas du överlever!

2009-01-16 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0