Minns för länge sen..

När jaaag var ung, hur en viss storasyster (veeem kan det vara..) lurade i mig en TREO! Alltså som den är, en äcklig brustablett direkt i munnen! Kommer ihåg hur det bubblade och smakade skit!
Undra hur mycket hon har lurat i mig.. Kanske därför man gör sånt mot småsyskon, måste ju ge igen!

Idag blev det väldigt exotisk mat, stekpalt! Okej, gjorde ju inte palten själv, men hackade den i tärningar och stekte iaf.
Imorgon blir det lasange, men då ska jag fan inte göra maten själv! Är less på att laga maten själv, springa till Elias mellan varven när han hittar på nåt konstigt, maten börjar brännas vid, Elias hojtar lite till. Imorgon ska Jonne vara hemma tills han börjar jobba natt, så det blir skönt.

Ringde förresten samordningen idag, tänkte säga att jag helst inte vill jobba natt, eller iaf bara jobba 3-4 nätter åt gången, men töntig som jag är så sa jag inget.. Får skylla mig själv. Jaja, blir ju pengar av det oxå.

Nu har våran hyra höjts med ca 250:-! Tror jag det var..

Kommentarer
Postat av: katja

Mäh, har du en hemlig storasyster...?! Jag har för mig det var c-vitamin...

2009-02-19 @ 19:08:54
Postat av: nina

Ja Eve du var ju inte bättre du hälle ju ÄPPELCIDERVINÄGER i munnen på min LILLEBROR.Okej..jag var väl också med på ett hörn...

2009-02-19 @ 21:45:29
Postat av: eve

Kanske var c-vitamin, jag minns inte riktigt, jag var ju så liiiten!



Å Nina, just det DIN lillebror! Inte min!

2009-02-19 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0