Mammas lägenhet

Idag var jag å Elias nere hos mamma en sväng. Elias var lite överaktiv, eller det tycker väl inte mamma att han var, bara jag. Han är som en speedad kanin ibland. Var ju ensam med honom hela dagen när Jonne var borta. Får man säga att man är less på sitt lilla troll efter en vecka hemma?!

Nå, lite bilder från mammas lägenhet kommer här. Mamma ville att flickorna i söder skulle få se hur det ser ut. Men varför sätter du inte in bilder själv mamma?!


                   Så, här har ni mammas nya lägenhet. Fin tycker jag, känns så stor. Speciellt den enorma garderoben!! Finns ju en till toalett, men den ides jag inte fota. En toa räcker.

Nu en smickrande bild på mitt älskade barn:


Kommentarer
Postat av: >Nina

Skiiit vad fiiiint min gamla moster har det nuförtiden!!avensjukblir man ju

2009-02-08 @ 11:48:22
Postat av: Katja

Bra att få se lite hur hon har det! men den första bilden fattade jag inte vad det var...

2009-02-08 @ 20:17:17
Postat av: eve

Första bilden är mammas sovrumsdörr

2009-02-08 @ 22:27:20
Postat av: lisa

jag fattade itne heller första bilden först men sen i sista bilden då hajjade jag till, trodde du fotat en bild av en galge

2009-02-08 @ 22:41:50
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0