Blir en tur till...

Doktorn idag iaf. Elias har hostat hela natten, har fått hostmedecin från apoteket, men den tar bara bort slemmet från hostan.. Så inatt hade han jättejobbig torrhosta, lät som han inte fick luft mellan sina hostattacker. Grät och hade jätteont i magen.. Nåja, får se vad doktorn säger, nää, han är förkyld, gå hem!

Stigit upp ovanligt tidigt imorse, halv nio ungefär! Varit vaken sen lite före 8, hade velat sova måna timmar till, hade även velat gå på stan idag, men nu ska ju inte Elias på dagis.. Å nästa vecka jobbar jag natt så då hinner jag inte. På lördag åker Jonne bort över dagen så då hinner jag inte heller, imorgon är nog Elias hemma igen så.. Äh, jag sparar ju pengar iaf! Fast jag vill mest på stan för att slippa en liten gnällunge.. Som absolut inte klarar av nånting själv nu, -Jag oooorkar inte! säger han om precis allt, orkar inte gå till tv-rummet från våran säng, gråter tills han får sin vilja igenom. Orkar inte gå å kissa själv, slå på datorn själv... Nä hoja.

Kommentarer
Postat av: nina

ojoj...då är det illa..om man inte ens orkar slå på¨datorn!!!!

2009-02-05 @ 09:39:40
Postat av: jonne

Gick ju bra hos doktorn idag, våran kille var så duktig.

Kommer hem strax.

2009-02-05 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0