Barnfri!

Elias hade varit borta säkert en kvart igår när jag började sakna honom! Det var ju så tyst! Men skönt ändå, att bara få vara, inte behöva glo på Kim Possible hela tiden.

Idag har vi inte gjort nåt vettigt alls, hur underbart som helst! Suttit i soffan och tittat lite tv, var å handlade lite mat till ikväll. Ska steka (eller Jonne ska) en köttbit! Tänkte köpa bakpotatis men dom var så mjuka och fula så vi skippade det. Kladdkaka till efterätt! Å dricka cocacola till maten! Det får man inte göra när man har Elias hemma inte, eller jo, om vi kulle äta pizza eller nåt sånt äckligt då ör det väl ett måste.

Nästa vecka är det nattvecka för mig igen. Kan ju inte tacke nej till jobb heller, skit i om jag blir helt förstörd och det går ut över Jonne och Elias, vi behöver pengar! Tänk om man var snuskigt rik, eller så rik att man slapp jobba, eller iaf bara jobba lite. Med nåt man verkligen älskade! Inte behöva ha ångest och ont i magen och vara gråtfärdig när man ska till jobbet.. Fast vilket jobb jag skulle älska har jag ingen aning om. Jag vill ha ett varierande jobb, kanske därflr jag trivdes så bra på hemtjänsten, ingen dag är den andra lik. Eller helgerna hade man ju samma både lör-sön, men nästan iaf. Jag blir så less om det är samma sak varenda dag.

Nu ska jag glo när Jonne datar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0