Att det aldrig tar slut!!

Nu är det min tur att vara lite sjuker. Är inte alls lika sjuk som förra gången, inge feber eller så. Men en förkylning har jag råkat ut för iaf. Elias är iaf frisk och har varit på dagis idag, han blev så gld att han nästan glömde bort att säga hejdå när vi kom dit..


Efter dagis så har jag å Elias roat oss med att diska.. Eller han roade sig, inte jag..

 Här diskar Elias för fullt. Såg sen att ungen ser alldeles utmärglad ut! Men lugn, bara lugn, han väger 19.7kg och äter som en häst! Det har han alltid gjort. På dagis skriver dom på dörren (whiteboard typ) om barnen har ätit bra (B) eller lite (L) och om dom har sovit. Fröknarna har sagt att man skulle behöva en egen kategori för Elias.. Han äter och äter. Inte så konstigt som han springer omkring, man behöver lite bränsle då!

Vi har nyss ätit mat, det blev spagetti och bacon idag och Elias är redan i skafferiet och gräver efter mer att äta trots en jätteportion med mat! Nu glufsar han i sig en banan.. Ja, den där ungen kan då äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0