Ännu en hemmadag

Elias får vara hemma idag oxå, verkar inte speciellt sjuk, det är bara den där dumma hostan. Han var vaken ganska mycket under natten, klagar på sin onda mage och vill inte riktigt äta.
Ungen verkar ha slutat med välling! Tur att vi bara köpte 4 paket alldeles nyss... Han vill ha vatten i flaska istället så jaja, det får han. Så det blir nästan en flaska vatten precis innan sängdags, konstigt att han inte pinkar ner sig under natten..

Nu är Elias nya hylla på plats! Ska fota sen å visa till er hur veckert det blev. Knopparna är oxå på plats. Jag vill oxå¨åka till ikea! Måste bara skaffa lite mer pengar.. Å mer plats i lägenheten. Ska kanske byta lägenhet med mamma i smyg.. Är väldigt avundsjuk på den enorma garderoben! En sån där man kan gå in och igenom! Två dörrar till en stor jäkla garderob.. Varför finns det inte nån sån här?!

Snart ska vi åka å handla.. Mitt på dagen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja stackars eve som bor prick på stan hoppas du blir vräkt o får flytta till tuolla :P

2009-02-03 @ 13:19:51
Postat av: peka

Han kanske får ont i magen av vällingen..? Det är ju mjölk i.. Även om jag inte alltid får ont i magen av allt med mjölk i, undviker jag det ibland fast jag inte vet varför, man blir liksom inte sugen på det..

2009-02-03 @ 13:20:50
Postat av: eve

Men han har inte druckit välling på flera dagar ju..

2009-02-03 @ 15:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0