3 nätter kvar...

Jag å jobba natt passar inte riktigt ihop. Jag vill inte jobba natt längre! Mår inte bra av det, är alldeles matt och slut, orkar inte prata, orkar inte äta. Å det är veckan jag inte jobbar..
Det är absolut inte fel på människorna där, dom är väldigt trevliga, alla är jättesnälla och slår mig inte när jag frågar dumma frågor. Men det är att jobba just på natten.. på natten vill jag vara hemma å sova! Hemma med Jonne å Elias, hemma i min säng. Jag vill inte sova ensam mitt på dagen, jag vill sova med Jonne! Annars är det ju så kallt å omysigt.
Jag vill vara med min familj på natten.

Var på marknaden en sväng med Elias idag, köpte ullsockar, munkar (såklart) och en klubba till Elias som han "råkade" slänga i väggen när vi kom hem.. Sen fick han världens utbrott för att klubban var trasig å.. Ja, jag gick därifrån för jag orkade inte skrika.. Eller det gjorde jag ju ändå, han går mig verkligen på nerverna ibland. Speciellt när jag är trött. Men vi båda sa förlåt för att vi hade skrikigt å bråkat. Man blir ju arg fast man är mamma.

Ska natta Elias nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0