Tralalaa

Elias ville ha det mysigt på golvet, så han drog dit alla täcken och kuddar han kunde hitta.. Även alla saker som fanns i lägenheten (nästan) fast dom syns inte på bilden.. Sen ville han ha lillebror dit oxå. Så dom låg där ett ganska bra tag, iaf 10 minuter. (länge för att vara dom)




Såhär bra är det att ha en storebor:



Elias gungar Malte i babysittern medans jag springer runt och gör annat. Malte var vaken där alltså.

Nu sitter jag å väntar på att dom från röntgen ska ringa tillbaka. Får se om jag får en tid till idag och kolla om jag har nån läskig böld i tirren.. Roligare saker har man väntat på.
Jag vill ju åka ner till mamma där Katja å ungarna är ju!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 13:37:35
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Rebecka L G

Heey!

Vad tycker du om mina accessoarer på det senaste inlägget?

KRAM (:

2009-12-22 @ 13:39:35
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: nina

mmm.måste du ta ut äckel med en nål då? :D

2009-12-22 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0