Ojdå

Det var nog ett tag sedan jag skrev här, har lite annat att göra tror jag.. Å när jag klickar vi datorn så är det oftast på kvällen när jag ligger och matar Mlte, lite svårt att skriva då..

Var på Thai och käkade igår hela bunten, Malte sov sig igenom hela besöket. Maten var lika god som vanligt.




Elias och Jonne körde Dalle till jobbet idag och sen skulle dom hälsa på lite gamlingar. Jag å Malte är ensamma hemma, han ligger och glor på plinka-plonken och hr nog bajsat.. Det luktar så iaf.




En dag var vi ute i kylan och åkte lite pulka.




Försöker få bra bilder på Malte, men han brukar se lite skum ut på bilder.. Han är sötare i verkligheten! Är så otroligt lycklig över min lilla skrutt så det nästan är töntigt.. Klart jag är lycklig över min stora skrutt oxå, men han kan vara lite.. Besvärlig ibland.. Det blir dom tydligen när dom blir större. Så jag hoppas Malte är liten så länge det går!

Nu vill han nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0