Trött, tröttare, tröttast

Igår fick Elias sova hela natten i våran säng. Vi kollade på Lilo & Stich och sen Simpsons. Sov väl typ bara på min sida, Elias vill helst ligga PÅ någon och sova. Inte mig emot, jag tycker det är mysigt.
Somnade vid 23 igår och vaknade vid 9. Ändå är jag så trööööött så trött, orkar knappt nsätta mig upp i soffan.
Järntabletten har jag kommit ihåg att ta, kanske behöver jag ta 14 till? Ska till bm imorgon så då får jag kolla järnvärdet. Sist låg det väl på.. 105 tror jag. Får se om det har stigit eller inte..

Trött.. Trött.. Hade velat åka på coop, jysk (om nu det är öppet på en söndag.., och öb) men har man ingen bil och inga långa ben så blir det inte av.
Ska försöka hitta nån hylla att ha i sovrummet och i toan. Sen vill jag även ha en enkelsäng att ställa brevid våran. En som är lika hög som våran nuvarande säng, som bebisen eller Elias kan sova i sen.. Jaja, får se om man hittar nån sån nångång.

Ska fortsätta vara trött nu, Jonne kommer inte hem förrän seeeent så vila får jag inte göra. Stackars Elias vill gå ut, men inte själv.. Måste orka borsta tänderna och göra oss i ordning så vi kanske kommer ut en liiiten stund iaf.. Trött trött..

Kommentarer
Postat av: mamman

Har du det trist, lilla gumman..??

2009-08-18 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0