Jag är i form!

Rund är en form.. Precis så känner jag mig nu å det är ju ändå typ 14 veckor kvar tills ungen är beräknad att ploppa ut! Jag är så less på att vara fet, svettig och grinig. Jag ska ALDRIG mer vara gravid efter det här! Detta blir sista barnet! Elias var ju tänkt att vara både första och sista.. Men men, dum som man är blir man på smällen igen!
Ett till barn, ja tack gärna! Vara gravid?! Helvete heller! Hellre äter jag levande skorpioner till frukost! Typ..

Elias har varit på leklandet med sin mommo idag, sen åkte dom hem till mommo en sväng. Skitskönt för den strandade valen som bara ville ligga hemma i soffan och vara gravid. Eller jag var ju tvungen att gå på stan, ica ni vet.. Köpa grejer så man kan äta middag sen. Träffade Nina och blyga lilla Saga på stan oxå så jag slapp gå ensam och se rund ut.

Nu vill jag sova, Jonne sitter å nördar vid datorn, så jag får läsa mig till sömns.. Brukar ju annars se nåt skoj på datorn tills jag däckar, men nu får jag försöka leta igenom alla miljarder tidningar vi har.. Vilka har jag inte läst så många gånger?! Inte lätt att hitta kan jag tala om!

Elias var i sitt rum och lekte idag när han plötsligt störtade ut därifrån och ropade:

-Mamma, det är nåt med jättemånga ben som kryper i mitt rum!

Så jag var ju tvungen att gå å titta..



Den stackaren fångades in ien mugg och fick flyga ner från balkongen. Tur att inte Jonne var ensam hemma med Elias, han hade nog utrymt lägenheten och väntat på att jag kom hem.. Eller bränt upp Elias rum..
Ja, Jonne gillar inte spindlar om nån undrade...

Nä, sova!

Kommentarer
Postat av: NIna fetto II

Nä...det tar ju så lång tid...och så blir man så otymplig.vet inte vad man tänker med...hoppas ungen är söt iaf...

2009-08-12 @ 07:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0