Parakka

Har haft en helskön helg i Parakka, var ju pimpeltävling igår. Dagen började ganska mulen, äh, men det funkar ju oxå, b ara det inte snöar.. Men solen kom fram och sken hela dagen och skiner nog fortfarande där borta, vi är ju hemma å här skiner solen oxå.
Jag vann inga 30 000:- jag vann ingenting för den delen heller. Ingen som vi kände vann nånting.. Jaja, vi fick ju se solen iaf! Eller Elias fick ju pris såklart, det får ju alla barn, en ryggsäck som det står Hörvalls buss på! Men den får duga som dagisryggsäck, hans pippi-ryggsäck har ju gått sönder. Nå nu ska jag sätta in lite bilder så ni slipper läsa så mycket.

 Fredagen.. Inte så mycket sol..


Lördagen:

           


Å så söndag:

           


Å nu har vi lagt Elias i blöt i badkaret, alla ska tvättas och lukta gott, för det gör vi inte nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uj, så härligt det ser ut!! Han ser för skön ut när han pimplar grabben, ser ut som han njuter!! Fast jag är glad att vi har barmark och blommor.

2009-04-05 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0