Ny meducin

Var ju hos farbror danska doktorn igår (varför alltid danska?!) fattade gaaanska bra vad han sa iaf.. Han lyssnade på Elias hjärta och lungor, allt lät bra, ingen lunginflammation iaf!! Nå men tillslut fick han en ny medecin som heter airomir som man ska ta om man har jobbigt att andas. Den verkade då funka bra, Elias har sovit nästan hela natten utan hosta!

Igår var Peka å Pekabebis här en sväng igår, så roligt att se lilla Noa ibland! Kan ju inte hälsa på där när Elias har sån hosta.. Dom har ju två katter som gör det hela värre. Elias är ju inte sjuk, bara en liten släng av astma.. Kan man säga så? Men han har lite jobbig hosta bara, ingen feber eller snorighet iaf. Än så länge iaf.. Men ska nog inte göra nåt ansträngande idag heller, han är ju hemma från dagis å får hänga med mig ett tag.. Skiiitkul tycker han!!


 Noa ser väldigt mycket gulare på bild än i verkligheten.. Eller är det fel på min kamera bara?


Är lite sur idag, min sladdfria datamus vill inte funka! Måste använda laptopmusen.. Haaaatar det!!

Jo, jag vill flytta, ska bara ta med Peka å mamma..Å Noa såklart, å Jonne å Elias såklart. Kom så drar vi söderut!



Kommentarer
Postat av: Katja

Hoppas nya medicinen är bra! Har hört från andra att den är bra. Jag skulle nog undvika att ta honom till peka... Trist men det är nog bäst för elias. Astman kan ju tyvärr förvärras om han utsätts för sånt han inte tål Stackarn...

Jaaa! Kom hit ner, här är bra och varmt ibland och bad och storstad!! Vi har världens bästa dagis här oxå!! Och säkert lite jobb oxå!

2009-04-28 @ 08:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0