Hotellfrukost

Nu vill jag veta vart den bästa hotellfrukosten finns i Luleå!! Vi hade tänkt åka till Luleå å gå på Leos lekland och då ska vi bo på hotell. Jag vill ha en gigantisk frukostbuffé där det finns allt från korv till yoghurt! Det ska helst vara färskt bröd som smakar skitgott, färskpressad juice och laktosfri yoghurt med god müsli!
Rummet då.. Ja, det ska väl ha sängar, toa och en dörr.. Inte lika noga med andra ord.
Kikade lite på Scandic, men det är ju som ganska dyrt.. Hotellet där jag å Peka bodde på sist och där jag å Jonne bodde när Elias låg i magen är ju billigt, men jag vill ha ordentlig frukost!

Idag var jag å Elias ute i typ 1½ timme, sen blev jag less.. Sällan.. Jag är ingen lekmamma! Jag kan sitta i lekparker å titta när ungen leker om jag slipper leka själv och helst ha en annan vuxen med att prata med.

Köpte ett nytt spel till ungen igår.

 Han gillar att räkna, helst ska allt räknas.. Fanns en massa olika sätt att spela den, men vi lekte mest igår. Elias gillade då den. Fanns ett spel med bokstäver oxå, men Elias ville absolut ha siffror.

Imorgon är det dags för 4-årsbesiktningen! 8:30!! Hoja, hur ska vi hinna dit? Imorse vaknade vi kl. 8...

Kommentarer
Postat av: Nina

Havsbadet i pite hade en jävla frulle :D men det är ju io pite och inte lule men nu vet du ju det :P

2009-04-16 @ 14:25:37
Postat av: Maria

Håller med Nina havsbadet i Piteå men kanske lite långt från leos lekland men frukosten där är underbar!

Och spelet som ni köpt är ju jätte kul tycker iaf Tindra.

2009-04-17 @ 07:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0