Ekonomi..

Finns det nåt tråkigare ord?! Alfakassan har inte hört av sig på evigheter å jag har inte fått pengar därifrån på evigheter heller. Nästa månad blir det ingen lön för min del då jag inte fått jobba.. Hemtjänsten verkar spara in oxå. Fan fan fan. Ångest ångest ångest.. Vill inte ens börja tänka ekonomi för då går jag sönder, vi kommer inte att klara oss så länge, så är det bara. Skämmigt att bo på gatan om några månader.. Har inte mycket sparpengar heller. Fan fan fan.
Nå men till sommaren så jobbar jag 5 veckor iaf.. Halleluja.. Fan fan fan
Får flytta till en etta, sälja alla våra saker inklusive Elias, fast han kan vi lika gärna behålla om man säljer tv:n så man har nåt roligt att titta på.

Nä, orkar inge mer. Skulle gärna vilja flytta. Jonne får ju heltidsjobb i Luleå om han skulle vilja.. Inte jag, men det har jag ju inte här heller. Hade varit så skönt att komma bort. Men vill ha familjen med oxå.. Kan bli svårt det där. Eller så drar vi ner till Göteborg och har lite släktingar runt oss iaf, fast där har ju Jonne inte jobb.. Å körde värdetransport där får han inte..

Nu ska vi leta fram lite kläder å dra på stan! Eller om en stund iaf.


 Elias för ett år sedan i Merta

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja här finns ju faktiskt inga jobb o mindre blir de med gruvjävelns nedgång..kanske vi också flyttar..vem vet..flötta till löleå så har ni nära till havet iaf .)

2009-04-28 @ 11:41:32
Postat av: Anonym

Varför får han inte jobba i Göteborg och köra värdetransport? finns väl annat här ju...

Jag hatar oxå ekonomi, inte för att vi har lite pengar, men för att sam är så snål och ger mig dåligt samvete för att jag "slösar"... Hoppas du får jobb nångång!

2009-04-28 @ 20:57:16
Postat av: lisa

de där med ekonomi ordet är skit... att inte ha pengar gör så man känner sig unken : (

2009-04-29 @ 11:51:21
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: anonym mamma

värdetransportrån.......................................................................................

2009-04-29 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0