Cellprov..

Cellprov är väl kanske ingen trevlig upplevelse, iaf inte för mig. Det gör ont och man känner sig väldigt obekväm där man ligger och stirrar i taket.. Besöket blir INTE bättre när man har en otrevlig läkare! Som inte säger VAD han ska göra och NÄR utan man får lixom överraskas.. *Suprise!*
Sen är läkaren otrevlig när jag frågar om dom skickar brev sen och jag säger lite halvt på skämt att jag inte fick mitt brev förra gången (har hänt två gånger att jag inte fårr mitt brev...) och läkaren blir genast arg och försöker försvara sig och säger att han VISST har skickat brev och nu ska man minsann bevisa det!! Jag står där ganska stum.. Ehh, jag tror dig, brevet måste ha kommit bort med posten, sånt händer ju.. Jaja, jag stod med ytterkläderna på brevid dörren på väg ut när han hittar på datorn att han VISST har skickat ett brev förra gången... Ooooookej... Kul för dig... Sen gick jag iaf, tror han fortsatte prata men jag kände bara för att slå honom på käften!

Snart kommer Elias hem iaf, Jonne och hans moster hämtar honom. Vad ska vi pyssla med hemma idag då? Vad ska vi äta? Orkar jag städa idag igen?! Städade igår, men det blev nog 100 gånger stökigare.. Elias gillar nog inte att ha städat. Som jag läst nånstans "Att städa när man har småbarn är som att skotta snö i snöstorm"

Kommentarer
Postat av: peka

Du hade säkert samma läkare som jag hade förra gången..vilket pucko. och lyssnade inte för 5 öre..

2009-04-02 @ 14:37:32
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Nina

sär läkare..

ja men det låter som en bra idé men vaknar inte elias när du håller på röra i hans ögon?

2009-04-02 @ 17:34:56
Postat av: mamm

cellprov igen...??

Och VAR är Soffans blogg??????

2009-04-03 @ 19:14:05
URL: http://dbmm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0