4-års kontroll!!

Fick just hem ett brev i brevlådan, Elias ska på 4-års kontroll den 17 april!! (På hans namnsdag till på köpet..) Men han är ju inte fyra år heller! Han är ju min lilla bebis!! 3-års kontrollen fick han göra i augusti om jag inte minns fel, alltså 3 månader efter 3-årsdagen, å nu 4-års kontrollen 1 månad innan han fyller 4.. Måste ju jämna ut det lite!

Köpte fodrade stövlar (199:-!) till pojken idag, upptäckte att det kan vara bra med två par skor under vintern oxå.. Så jag tod fodrade stövlar som man kanske kan ha på våren oxå. Vanliga stövlar har han ju, men dom är för kalla nu fast man har tjocksockar i dom.

Vantar kan man nästan inte ha för många av heller, inte till Elias iaf, ALLA hans vantar blir blöta! På parakkanappet hade vi med vanliga (waterproof...) vantar, reima-vantar och galonvantar, alla blev blöta! Eller fuktiga iaf.. Overallen var blöt, även om han hade galonisar.. Ja, hela ungen var ju blöt ioförsig, men ändå. Han kanske svettas å blöter ner hela overallen..

Nä hoja, ska sluta svamla nu!


Kommentarer
Postat av: Katja

Har du kvar ellans bloggaderss? Kan du skriva den till mig isåfall. Har du Gerdas oxå? kanske finns på ninas sida... Fler jag brukar läsa....

2009-04-07 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0