Slut..

På Solbacken för denna gång. Saknar redan mina gamlingar, man har ju lärt känna dom och vad dom vill och hur dom vill ha sitt kaffe. Jaja, ska sluta tjata om Solbacken.. Snart.

 (Obs! Ej min gamling på bilden!)

Imorgon är jag då ledig (eller arbetslös kanske det heter) och då ska jag å min skrotunge gå till sjukhuset och allergitesta Elias.. Hoja, börjar bli nervös, för jag VET att Elias inte kommer att gilla att göra det.. Hoppas att det blir en bra doktor som jag kan förstå.. (Hade en dansk sist.. Kanske missade jag nåt viktigt?!) Nä, men det ska väl gå bra.
Efter sjukhuset ska vi gå på badhuset! Elias har tjatat ett tag om det.. Och såklart ska min unge få plaska runt i en smutsig bassäng! Köpte nya badkläder till oss båda och en liten boll oxå. Ska nog bli roligt.

Om man skulle sova.. Eller kanske diska lite, diskhögen börjar växa där i köket och tydligen diskas det inte av sig själv.. Eller kanske om man väntar tillräckligt länge?! Ska fråga Dalle om hans disk har diskat sig själv än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0