*Plask plask*

Idag har jag å Elias haft en ledig dag båda två. Gick iväg till lassa vid.. Öhh, vi var framme vid 10 iaf. Skulle hämta remiss från röda korridoren å skulle till labbet med det.. Men tanten där kom juuust på att labbet är STÄNGT på fredagar! VARFÖR sa hon inte det när jag pratade med henne i telefonen?! Jag sa ju att jag skulle komma på just fredag!  Nåja, inte mycket att göra åt det, orkade inte kasta kottar på henne just då.

Men vi var inte ledsna för det (iaf inte Elias..) så vi gick vidare till badhuset. Peka kom dit oxåoch vi plaskade på i en timme innan jag gav upp.. Gick på stan.. Lekte i lekparken och gick till bibblo och lånade lite Alfons-böcker som Elias är så förtjust i just nu.

Elias slog sig några gånger idag.. På lassa ramlade han ner från vagen precis innan han skulle kliva upp, han slog (såklart) i bakhuvudet och var skitledsen. En snäll sjuksköterska som jobbar därpå Solbacken bla kom fram och ville kolla så att allt var bra, men inget blod forsade så det gick bra. På badis (i plaskpoolen) slog han i tån i lilla trappan och började blöda. (såklart) Då sa han, -Vaaarför slår jag mig alltid mamma?!
På stan i vagnen så satte han ena benet för långt ner i backen att jag körde över benet och det böjdes lite konstigt där, ännu mer gråt.. Hoja.

Nå men nu sover min lilla bebis (tog säkert 2 min) Och jag sitter ensam och vill hitta nåt bra på tv, men det verkar inte lyckas sådär jättebra. Har (tyvärr) lite karra oxå.. Här ska vi bli feta!! Eller jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hur gick det idag på sjukhuset då?

2008-09-15 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0