Näst sista dagen

På solbacken då.. Eller detta blir väl tredje gången eller nåt som jag tror att jag ska sluta.. Får se om hon som är sjukskriven kommer tillbaka, men det verkar som det iaf. Vad ska jag ta mig till då?!?!?!

Igår käkade vi fetaostgratinerad kyckling, hoja vad gott det är! Lite bränt blev det på toppen.. Min ugn blir så jäkla varm att den bränner allt, nångång ska jag lära mig den.

Sitter å läser aftonbladet, en mamma som dödat sin unge i micron, folk som har suttit inlåsta hurlänge som helst, folk sjukter varandra.. Hoja, å i den här världen ska våra barn växa upp?! Kanske tar vårt pick och pack å drar ut i djungeln istället. Om det inte vore för alla insekter då kanske..

Igårlånade vi en bokpåse från dagis, skitbra, jag är ganska less på dom böckerna Elias har just nu.. Läsa samma saga varenda j**la kväll!! Men nu finns det tre nya böcker iaf. Kanske att vi borde gå till bibblo och låna några själv, men jag skulle säkert glömma att lämna tillbaka dom ändå..

Funderar på att gå på badhuset på fredag med ungen, jag är ju ledig då.. Eller arbetslös heter det kanske. Måste bara köpa nåt att bada i både till mig och honom.

Näää, snart är det dags att bege sig till jobbet, kommer att sakna solbacken och alla speciella människor där, vissa dagar blir man så full i skratt av dom som bor där, helt underbart. Visst är det jobbigt, både fysiskt och psykiskt, men jag trivs. Så jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0