Kväll

Så nu är det sovdags! Klockan är ju snart 22!! Brukar vara i säng kring 22-snåret och somna efter.. Mindre än en halv Kalle Anka-tidning. Köpte en hel hög med såna tidningar på loppis, skitbra, då behöver jag inte börja läsa böcker! Skulle ändå somna efter två sidor..

Elias mått blev 100,5cm och 20,4kg, en tung pojk med andra ord.

Imorgon ska jag gå och kolla min syn!! Hoppas jag inte har blivit blind bara..

Elias cyklade till fammo Sassa idag, inte så himla lång bit, men han var nöjd iaf. Lekte väldigt bra alldeles själv där! Och med Jonnes moster oxå, en såndär riktigt pedagogisk fd dagisfröken som Elias gillade väldigt mycket. Jag får lära mig att bli sådär påhittig och rolig. Kanske man kan gå en kurs i sånt?

Sova sova säng säng säng

Kommentarer
Postat av: Katja

Elias är en 20 cm. kortare Tilda!! Hon väger nog ungefär samma.... Ellen är 97 cm.

2008-09-18 @ 13:46:37
Postat av: Nina

Jag är 164 ellr 65.Väger lite mer än 20kg.

2008-09-18 @ 14:50:04
Postat av: Sofie

Min unge är ju en liten plutt. Vad kan han vara... 86 kanske? Och typ 14 kilo. Han är liiiten!

2008-09-19 @ 09:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0