Hoja vad ni äääär!!

Ni har ju skrivit hur mycket som helst på era bloggar medans jag har slitit på jobbet i helgen! Okej, alla utom Peka då..

Har gått jättebra att jonna helgen, var faktiskt inte trött alls förrän imorse när jag skulle jobba. Kanske piggpillrerna funkar ändå?! Har knappt hunnit sitta ner i helgen, alltid nån som ska tvättas, gå på toa eller matas. Aldrig en lugn stund. Fast det är ganska bra, då går tiden fort iaf.

Nu har vi hämtat skrotungen från dagis och han tittar på Lilla Prinsessan och jag försöker verka levande här vid datorn.

Måste nog säga tack från Elias till mommo, han är sååå förtjust i sin Hello Kitty-ballong så det är inte klokt! Han skulle absolut ha men den till Parakka när dom var där i helgen. Satt i soffan med den nyss oxå.

Nää, tvättstuga!


Kommentarer
Postat av: Katja

ha ha, ja, en ballong är ju sååå fin! Måste nog skicka mina ungar på marknad med mamma nångång, för de har aldrig fått nån sån fin ballong. Men de har velat ha...

2008-09-08 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0