Dagisdags

Idag ska min lilla trollunge få gå på dagis igen, han har varit ledig fre å mån.. Så idag ska han få leka av sig lite där. Jag ska försöka hitta rätt person att ringa till som kan fixa min timepool-sida så att jag får jobb nångång! Hon sa ju att hon skulle fixa den.. Jag ringde nån tant förra veckan, men den funkar ändå inte!! Såklart..

Elias sitter just nu å spelar apan brevid mig, snart börjar han nog skrika åt apan.. Som vanligt.. Eller han låter som apan säger han.

Lägenheten ja, men det är ju den som jag, Jonne å Elias ska flytta till, bara den blir färdigtapetserad nångång.. Verkar ta en evighet.. Hoppas det blir innan 1 oktober, för då har jag ingen lägenhet!! Maaaaammaaaaa, då flyttar jag in till dig minsann!!


Kommentarer
Postat av: Katja

jaja, men inte har du sagt något till mig inte. Sist jag frågade, då skulle du bo själv i din lgh.

Är det en trea där uppe på stan? Är den mysig?

2008-09-17 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0