Äntligen..

Sover min lilla skitunge, nu känner jag mig genast mycket piggare! Käkat lite choklad oxå.. Måste sluta med sånt.. En annan dag!

     Här är understället och den fiiina overallen som jag lämnade tillbaka idag.. Overallen som var så fiiin!! Jag ville ha en likadan fast större, men det fanns såklart inte.. Hittade en fin overall på Inter Sport oxå, men fanns bara en kvar.. Inte i hans storlek såklart, å dom skulle inte få in fler såna heller. Fanns jätterosa i hans storlek.. Men nää..

 Sitter å spelar Kalle Kunskap.. Koncentrerad.. Men ingen tunga ute! Ännu..

 Lite dålig bild men.. Var tvungen att sätta in den, riktigt sur unge!

Jobba imorgon!!!!

Kommentarer
Postat av: peka

Jag tyckte inte det såg ut som att nån av grejerna skulle bli för små denna vinter..fast jag vet ju inte hur mycket man växer.. han såg lite ut som dalle när han är koncentrerad..

2008-09-02 @ 20:52:57
Postat av: sofie

din unge är så söt att jag får hål i tänderna!

och fastän han är sur så är han söt, höhö.

2008-09-02 @ 21:18:54
Postat av: Katja

Fina bilder! Så stor han ser ut i nya frisyren!! Vad var det för overall, den blå? Jag kan ju kika här, om du vet vad du vill ha och str. och så. Finns ju kanske lite mer affärer här.

Jag vann en reima till Ellen på tradera, men jag tror den kommer bli för liten... Str. 98 en reima. fast jag har en eller ja, två 104:or hemma oxå...

2008-09-03 @ 12:49:08
Postat av: Katja

Förresten, vad är det för ulloverall? vad kostade den? Kikar oxå lite på såna.

2008-09-03 @ 13:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0