3-årsbesiktningen

Nu har jag varit på bvc och besiktatmitt barn, han fixade det u.a. Han fick sitta och rita, bvc-tanten frågade om färgerna på pennorna.. Han kunde blå och rosa, mer än vad jag visste att han kunde.. Han är inte så brydd om vilken färg det är. Han fick säga namn på saker som tanten visade bilder på, sparka boll, vägd och mätt är han oxå.

Sen blev vi lata och tog bussen tillbaka till Elias dagis.. Hoja, dimma och kallt. Dom skulle ha en utedag på dagis, så Elias får vara ute från att jag förde honom tills jag hämtar honom, med en sovpaus kanske då.

Nu har jag ringt skatteverket, ringt om TimePool och.. Nu ska jag vila mina ben en stund och kanske diska.. Igen!

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt med godkända barn! Han ser så stor ut på bilderna ju! har han gått och vuxit? Antar att ni vägde och mätte? Vad blev måtten? Hur går det i overalljakten då?

2008-09-17 @ 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0