Vilse i pannkakan

Känner mig en gnutta friskare, kan höra lite bättre med mitt stackars öra. Men annars är allt bara.. Ett enda stort kaos. Vill ligga i koma några år, då behöver jag inte vara den dumma, behöver inte tänka tills det känns som om skallen ska explodera. Jag vill ju vara snäll, vill vara en bra människa, men hur blir man det? Finns det nån kurs?


Fan, skrev en massa, men råkade komma åt en knapp så försvann det.. Jaja, det var väl inte meningen att det skulle stå med i min blogg då. Hoja.

Finns det nån som kan hjälpa mig?! Jag klarar inte detta själv, står knappt ut med mig själv längre. Dumma mig, alltid ska jag förstöra allt. Vad jag än gör så blir det fel, vad jag än säger så blir det fel. Hur ska nånsin något bli rätt när jag är med?? Vad ska jag göra?! Hur ska jag göra?! Hoja.. Hata mig inte

Kommentarer
Postat av: Katja

men, vad är det nu då? Nåt som hänt?? Du kan maila mig om du vill!

2008-10-27 @ 19:38:57
Postat av: Nina

Kolla lite tre myror är fler än fyra elefanter..där brukar de ha en massa smarta svar.

2008-10-27 @ 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0