Okeeej

Jag kan ju skriva lite när ingen annan gör det.. Men det är inte lika kul att skriva när man inte har några bilder att lägga upp.. Måste bli bättre på att fota kanske.

Idag snöar det, blir så glad när jag ser att det snöar! Vill ha riktig vinter! Har tom köpt vinterjacka nu! Så bara täckisar kvar så är vinteroutfiten klar! Eller kanske en mössa å ett par vantar, men det är ju bara att köpa i närmsta affär.

Ska väl äta lite lunch idag oxå. Ska även försöka gå ner i vikt.. Igen! Har ju gått upp några kilo sen i somras, får panik på vågen när jag ser vart den hamnar! Hoja!

Å Katja, ni kommer väl upp i år?! Glöm inte bort oss här uppe i norr! Annars kanske isbjörnarna äter upp oss!

Nä alltså, min hjärna är ganska tom efter det riktigt varma badet jag lås i nyss, rände mig nästan! Var tvungen att ha fönstret öppet för att inte svettas ihjäl i badet!

Kommentarer
Postat av: Katja

Jodå, vi ska komma, efter jul. Ska boka, snaaart. Vi vill oxå ha vinter, så då måste vi ju komma. Typ 25-26 nångång tänkte vi åka. December alltså.

2008-10-17 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0