Måndag igen

I lördags var jag på krogen, hade trevligt innan krogen oxå. Men som vanligt så är det som allra trevligast när man får krypa i säng! Att allt snurrar och jag kände mig spyfärdig är en annan sak.. Ändå skönt att sova i sin egen säng!

Igår har jag inte ens haft nå andra kläder än mitt nattlinne.. Varför klä på sig? Jag låg ändå i soffan säkert 90% av dagen.. Elias kom väl hem vid.. Ja, när var det? 3-4 kanske, låg i hans rum oxå en stund, men lite hårt var det..

Idag känner jag mig lat så Elias får stanna hemma hela dagen, orkar inte gå heeeela vägen till dagis! Ska på stan istället å köpa galonisar, så det så!!

Kom på.. Igår när Elias kom hem så gick han fram till spegeln som står på golvet i tv-rummet, tittar på sig själv en liten stund, säger sen -Du är söt och ger sig själv en puss i spegeln! Jag garvade..

Han har kommit på en sak som inte Jonne uppskattar så himla mycket, Jonne får nämligen bara krama Elias på lördagar! Vet inte vart han har fått det ifrån, men när Jonne frågar om en kram så får han bara som svar -På lördag får du en kram pappa! eller -Det är inte lördag idag! Nu får han inte ens en puss, det ska han oxå bara få på lördagar. Förstår inte vart barn får allt ifrån!

Kommentarer
Postat av: NIna

hhaaha han är rolig han,

han kanske har förväxlat lördagsgodiset med jonne?

för jonne kanske är så söt som en sockerbit

höhöhhöhhöh

2008-10-06 @ 09:25:53
Postat av: Katja

Hi hi... ja, söt är han minsann! Uj, jag hade kolat om Ellen bara kramade mig på lördagar... fast jonne kanske överlever.

2008-10-06 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0