Fotodags

Idag var detdå dags för att ta foto på dagis, Elias fick ju lite halvfina kläder.. Sen precis innan dagis så börjar han stortjuta, minns inte ens varför.. Men det enda jag tänkte på då var att han kommer ju se alldeles rödgråten ut påbild.. Haha, vilken dålig mamma jag är.. Jo, han skallade mig, så var det. Men sen sa han tillslut förlåt och ville kramas, men hans röda ögon kommer säkert att synas. Men det kanske är för att han var hos sin fammo och faffa igår och där var även hunden Ester. Jaja, han är ju alltid söt så. Bara han inte gör sina kameragrimarser.. Hoja, han brukar inte vilja vara med på bild nuförtiden. Nåjå, behöver inte oroa mig för sånt.

Istället borde jag städa här, eller åtminstonde packa upp nånting.. Om jag hade haft nånting att stoppa allting i bara.

Hungrig är jag.

Kommentarer
Postat av: Såfiiii

foto på dagis? redan? eller är det nån annan slags fotografering? eller va?

2008-10-07 @ 13:23:33
Postat av: peka

Äsch, Elias är alltid söt!

2008-10-07 @ 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0