Dygnetrunt-linser

Var å hämtade dygnetrunt-linser från opikern nu, fick ett par jag skulle prova. Hoppas bara att jag kan sova med dom! Hade varit så skönt att inte behöva bli halvblind varje kväll. Mina glasögon är lite trasiga å så ser jag inte så bra med dom, ser inte texten på tv:n när jag sitter i soffan med dom..

Åt lunch på safari idag, gott som vanligt. Men så till dom större problemen.. Middag då? Vaaaad ska vi äta?? Ibland är vi duktiga och gör en veckomatsedel, men det funkar kanske en vecka, sen glömmer vi bort den.. Jaja.

Nu vill jag ha en kall och härlig vinter!

Till helgen åker kanske jag å lillasyster till stora staden Luleå och shoppar!

Kommentarer
Postat av: mamaa

Matexempel:

köttfärslimpa-pot.-sås

korv-pot.-lök-morot

makaroner-kött

fläskkorv-mos

pyttipanna

stuvademakisar-korv

palt-bacon mm.mm.mm.mm

2008-10-22 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0