Allt blir bra..

I slutändan kommer nog allt att ordna sig till det bästa, det tror jag nog på.. Vill inte vara den elaka, men det kanske behövs ibland, man kan inte hålla inne med allt i evighet, tillslut exploderar man och då är allt försent.
Sen om alla andra har en åsikt (det brukar vara så) så håll den gärna för er själv.. Jag orkar inte bli mer nere än vad jag redan är..

Ska jobba på tordag! Det du! Då får Elias vara på dagis en dag denna vecka iaf, han kommer nog inte att klaga precis. Inte jättelång dag, typ 9:50-17, halvlång dag.

Gjorde just fiskpinnar till Elias, men hade inge mos och han äter inte makaroner så det blev fiskpinnar med.. Keppshått!

Var i järnvägsparken en stund, sen på Lekia och Elias gick runt och visade vad han ville ha av tomten i julklapp, jag fotade och sa att jag skulle skicka till tomten.. Ja vadå, nu kan man ju inte skriva brev längre, det är ju inte vidare modernt! Så ett mms får tomten istället..

Här är Elias önskelista om nån hade tänkt att köpa nåt till honom.

 Pettson & Findus spel.. Eller ett spel iaf, börjar bli less på snigel och tårtspelet.. Ja, jag å Jonne alltså, Elias kan spela dom 4745837 gånger på raken..

 Pussel gillar han oxå. Minst 16 bitar, eller kanske minst 20 ändå. I trä.. Annars käkar han upp allt.


 Här var det sista han valde, en såndär hammare-spik-man-spikar-på-en-platta-grejs.

Eller köp vad ni vill, han gillar böcker, bilar, nallar, bollar. Fast köp förresten inga bollar.

Nä, nu ska jag titta vad Elias garvar åt vid andra datorn.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vip party också!ja vi ser ju vad som sker..jag ringer senare in the vecka.fast det är ju nästan senare in the vecka redan!

2008-10-28 @ 14:37:56
Postat av: Sofie

Adde älskar också såndär hammare-spik-man-spikar-på-en-platta-grejs! Han brukar sitta på dagis och spika och spika och spika och.... spika.

2008-10-28 @ 21:11:26
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: Katja

Här spelas oxå massov. Vi har dock lite fler spel, så man hinner inte tröttna! Då kan jag köpa nåt spel till elias då. Vi kommer ju efter jul, så jag tar med paket, skickar inte.

2008-10-29 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0