Virus

Min snälla och söta lilla pojk har blivit smittad av ett underligt virus, ett virus som gör hon sååå gnällig, har absolut inget tålamot och gråter mer än pratar.. Nästan iaf.
När han kom hem från sin fammo idag (han sov där) så var han helt annorlunda, kan inte riktigt sätta fingret på vad, men nånting är det.
Han har även börjat prata låssasspråk, fast det kanske barn gör, vad vet jag, jag har bara en unge. Slår sig själv med sina leksaker, han går väldigt ofta omkring med en grön leksaksgaffel och en annan köksleksak i händerna, slår sig själv med dom. Han ska alltid ha dom om han ser dom, får han inte dom direkt så blir han skogstokig. Ser han sin gröna gaffel så f¨r han nästan panik om han inte hittar den andra köksleksaken.. Man blir matt i hjärnan av det här.

Var ut igår, hade lite fest hemma å det var väl skoj här iaf.

Imorgon är det tydligen söndag. Jag vill ha måndag igen! Elias behöver springa av sig på dagis, han har ju bara varit en dag denna vecka..

Nä om man skulle sova lite.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Adrian har också börjat med något låtsasspråk. Emma tycker att det låter lite som japanska..

2008-11-02 @ 08:28:49
Postat av: mo-mo

Han är nog gnällig o besvärlig o vill ha uppmärksamhet, för att du inte är pigg! Ungar reagerar på nåt underligt sätt direkt på sånt!

2008-11-02 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0