Stan

Har varit å fikat på stan å sen handlat lite kläder till ungen. Kalsonger... Behövs mycket till denna unge.

Har börjat fundera på julklappar.. Nu ska jag vara så tråkig å köpa böcker till alla ungar.. Men vad köper man då? Lollo läser ju själv, men hur svåra böcker? Vad gillar Tilda och Ellen? Sen är ju resten i Elias ålder å då vet jag ungefääär vad man kan köpa.. Eller Ellen är ju typ lika gammal, men hon är ju tjeeeej! Dom är ju nåt helt annat ju!
Nä, böcker får det bli, ska beställa allt så man slipper gå till affärer och ha ångest för att man aldrig hittar nåt. Elias ska få bajs-boken iaf. Sen har jag ju köpt Brio builder system till honom, han älskar ju att skruva i saker å ting. Och vill INTE ha nåt som låter!! Eller jag vill inte.. Han vill ha pussel och spel kanske. Roliga spel som jag kan överlever att spela.

Idag ska vi ÖVNINGSKÖRA! Det du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0