Seg..

 Peka förr i tiden. Haka hade hon inte hunnit odla än..

 Här har vi en annan dam.. Haka har hon iaf!


Mitt första nattpass över, gick ganska bra. Höll på att somna vid 23, 2 och 5.. Sen där emellan kunde jag ligga ner och titta tv utan att somna! Turr att jag bara gick brevid och hade nån att prata med när jag började bli för trött.
Ska jobba nästa vecka mån, tis å onsdag natt. Det ska nog bli bra. Hade verkligen inga problem att somna när jag kom hem.. Satte på en film, men minns inget av den..

Till helgen blir det byn! Elias måste få rastas ordentligt några gånger per år. Vara ute så mycket han vill och springa med hundarna lite.

Idag ska vi äta kött. Riktigt kött som Elias har skaffat själv i skogen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag minns den där tiden... tur att hon slopade afron och odlade en haka till slut!

2008-11-25 @ 22:25:19
Postat av: sofie

varför syns inte mitt namn på min förra kommentar? har du taskiga färginställningar?

2008-11-25 @ 22:26:57
Postat av: Anonym

Coola bilder... men damen under peka ser bekant ut... ser ut som ellen, fast ändå som jag??!! Fina matgrejer hade dom på den sidan du visade, och rätt dyra... kanske att jag beställer nåt, vill ha typ allt.

2008-11-25 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0