Min lilla...

Skitunge har inte alls varit på bra humör.. Kanske att det smittas av från mig.. Jag är ju inte på världens bästa humör nuförtiden men jag hoppas det blir bättre snart..

Har egentligen inget att skriva om, ungen å pappan sitter framör tv:n å spelar Mario cart på Wii just nu så jag passar på att ta det lite lungt. Måste vila hjärnan efter 5 minuter med min pojk. Jag verkligen ääälskar alla former av trotsåldern. Han har ju varit så lugn å fin den senaste tiden, men jag visste ju att det skulle ändras, men inte när. Hade hoppats på att han skulle börja trotsa igen när han flyttat hemifrån..

Gjorde lasange idag, blev väl halvgott.. Själva köttfärsten blev ju god, men lasangeplattorna blev lite väl.. Sega. Kanske för att det var fullkorn.

Var på ica med Elias idag.. Ingen trevlig upplevelse, han sprang runt som en katt med senap i rumpan. Jag försökte komma på nåt att äta, men hjärnan funkade inte så bra. Helt plötsligt säger Elias att han är kissnödig! PANIK! Vad ska jag göra nu? Hinner vi till folkets hus? Näää, hem då? Nääää.. Men sen hör jag en gubbe som jobbade där som frågade om vi behövde låna toaletten. Jaaaaa tack! Så vi sprang in på lagret (till toan då) och Elias fick pissa å vi kunde fortsätta handla.

Hemvägen var ju inte så kul heller.. Ica är ju på stan och vi bor ju.. På stan, men Elias oooorkade inte gå hem! Han ville ha vagnen! Men den hade vi naturligtvis inte.. Sen gick han med efter många om och men. Och började grina efter en stund. Vad är det nuuuurå??
-Jag vill åka motorcykel hem!!! Jahaaa, bara det.. Det grinade han om ett tag, hoja, alltid är det nåt.
Sen låg han i trappan i våran farstu och skulle bli buuuren! Men daaah, jag orkar inte bära en 20-kilos koloss med overall plus en matkasse.. Nä, så han låg kvar ett bra tag tills Peka lyckligtvis kom förbi och fick med Elias.

Jag är less just nu. Jag vill ha ett barn som sitter tyst i soffan hela dagen och som sen somnar och sover.. 23 timmar eller så. Okej, kanske inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0