Farbror doktorn

Idag har jag varit hos farbror doktorn å pratat lite, eller en farbror vet jag inte om man kan kalla honom, lite äldre än mig, eller några, jag är inte så duktig på det där med åldrar.. Jaja, tur att han bara skulle prata, lyssna på hjärtat å sånt. Fick sen lämna halva min blodvolym hos en tant som gillar blod. Får svar sen om jag ska fortsätta leva eller om dom måste avliva mig.

Nu är Elias hemma från dagis, inte på solskenshumör, men det är inte jag heller. Har knappt ätit idag så jag har lite ont i skallen, har ingen lust att äta.

Men imorgon måste jag äta så jag orkar jobba! Eller gå brevid heter det kanske. Ska bli kul att prova vara personlig assistent. Hoppas jag trivs oxå. Kanske mitt liv ordnar upp sig ändå på nåt vänster. Vill vara en glad mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0