Desperat!!

Jag börjar.. Eller jag menar jag ÄR desperat! Elias totalvägrar fortfarande att bajsa på pottan/toan. Det där med klistermärken var ju inge roligt alls tycker han.. Vet inte vad jag ska ta mig till. Fick ta hem 5 påsar med bajsiga kalsonger och byxor. Blev en sjätte medans jag var där och sen tre hemma.. Hur överlever man sånt här?!
Elias har sååå ont där bak.. Är alldeles röd överallt, skriker och säger att det gör såååå ont! Han kan knappt sitta.. NÅT måste man ju göra!

Har jobbat idag om man nu får kalla det här för att jobba.. Tittar på Top model, Oprah, Rachel Ray, Våra bästa år, Oprah igen.. Å läst tidningar... Ja, har ju gjort lite nytta oxå faktiskt!

Sov inte många timmar inatt.. Somnade vid 12, stängde då av datorn.. Men så vaknade jag efter nån minut igen av att jag hörde röster! Har jag blivit kocko? Är tv:n på? Nää.. Radion i Elias rum då? Nähäpp.. Lyssnade i väggen.. Nää, lyssnade i golvet i sovrummet. Jepp, där hörde man en fins gubbe och tant som bråkade.. Eller iaf diskuterade rätt livligt. Handlade om pengar.. Men det var kallt på golvet så jag gick till sängs igen, slog på en film på datorn och somnade om nångång.. Härligt med grannar! Kan dom inte bråka på dagen istället?!

Kommentarer
Postat av: peka

Fråga på familjeliv eller sjalbarn eller nåt. nån har säkert varit med om liknande.

2008-11-19 @ 22:26:44
Postat av: Jennie

Han kanske är skraj att det ska göra ont. Köp Lactulos på apoteket, det funkade ganska bra på Iza.

2008-11-23 @ 13:34:46
URL: http://2vuxna2barn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0